GENIETEN MET en VAN onze KLEINKINDEREN - Reisverslagen van herman & mieke van zanten - WaarBenJij.nu GENIETEN MET en VAN onze KLEINKINDEREN - Reisverslagen van herman & mieke van zanten - WaarBenJij.nu

GENIETEN MET en VAN onze KLEINKINDEREN

ALLUREPARK DE KRAKELING ZEIST

Zondag 1 juni vertrokken vanuit Eindhoven en in Boxtel opgehaald onze kleinkinderen Maud en Luc. Zoals beloofd voor een weekje met oma en opa mee in de camper naar camping.

"De Krakeling", in Zeist.

In 2013 waren we er ook met ons vieren en dat was goed bevallen. Maud en Luc hadden het toen naar hun zin, vanwege de vriendinnetjes van Maud en het vissen vangen door Luc. De weersvooruitzichten zijn redelijk tot goed.

Op de camping was het al een drukte van belang. Nog enkele plaatsjes vrij en voor zaterdag 7 juni nog maar eentje!

Zondag nog kamp gemaakt, gewandeld en natuurlijk ving Luc zijn eerste vissen. Mooie voorns en karpertjes tot zo´n 20 cm.

Maandag op de fietsen en naar Austerlitz. De piramide op en genoten van het uitzicht. Maud en Luc een rondje piramide gemaakt, in het karretje van de controleur. Maud in de schandpaal en met z´n vieren genoten in de speeltuin. Gevoetbald en getennist op de camping. En natuurlijk heeft Luc weer een aantal vissen gevangen.

Dinsdag komt Guusje, Vera en Cindy naar de camping. Dolle pret voor onze vier kleinkinderen!
Guusje mag blijven slapen! We doen spelletjes en ze gaan naar de speeltuin op de camping. Opa maakt van de fietsen van Luc, Maud en Guusje..... bromfietsen! Opa is ook nog tandarts. Met zijn combinatietang trekt hij een melktand bij Maud. Maud is blij. Ze mocht zelf de tang uitzoeken. Joost komt tegen vijven en we eten met z´n allen. Iedereen moe en Guusje blijft slapen.

Woensdag met z´n allen naar de Zwoer, het binnen en buitenbad van Zeist. Guusje op knuffelzwemmen met Cindy en Maud en Luc met oma in de grote glijbaan. Zo´n baan door een pijp, waar je groen licht krijgt als je mag starten. Dat is wel lachten hoor, met oma in de bocht.

Donderdag begint qua weer redelijk, maar in de middag wordt het slecht. Veel regenbuien en rukwinden. Spelletjes gedaan. Gezellig.

Vrijdag. We gaan naar een andere plaats op de camping. Geen probleem. Zo gefikst. Maud en Luc helpen immers mee. Tent afbouwen en weer opzetten is een fluitje van een eurocent. Cindy en haar moeder komen samen met Vera, Guusje brengen, omdat Guusje heel graag op de camping is bij Maud en Luc. Naar de speeltuin en de visvijver. Het weer is prachtig. Smeeeren dus. Er komen meer campinggasten en dus meer vriendjes en vriendinnetjes.

Luc heeft al meer dan.... jawel en schrik niet 60 3issen.... gevangen en weer los gelaten!

Zaterdag 7 juni schijnt een prachtige dag te worden. We blijven zo lang mogelijk op0 de camping en we zijn uitgenodigd voor een BBQ bij Letty en Bart. Leuk is dat ook Maud en Luc erop staan dat oma en opa erbij zijn!