Vrijdag 4 april, 2e verblijfsdag Fes - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu Vrijdag 4 april, 2e verblijfsdag Fes - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu

Vrijdag 4 april, 2e verblijfsdag Fes

Door: herman

Blijf op de hoogte en volg herman & mieke

06 April 2014 | Marokko, Chefchaouene

Vandaag blijven we nog een dagje op camping International de Fes.
De camping is door de Fransen aangelegd en prima van opzet. Volgens mij is er na het vetrek van de Fransen geen onderhoud meer gepleegd. Wat een oude troep.
Er is geen programma, dus iedereen is vrij om te doen wat hij of zij wil. Er zijn deelnemers die nog een keer naar Fes gaan, met een petit taxi. Wij besluiten te luieren. Het weer is prachtig. Ik maak de luchtroosters schoon boven het bed en in de natte cel. Ze zien er weer uit als nieuw. Verder zonnen we wat en nemen het er van.
Om 18.00 uur hebben we weer een happy hour. Drankjes en hapjes en gezellig bijpraten.