Reisdag Chefchaouen naar Tanger Med, 07 april - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu Reisdag Chefchaouen naar Tanger Med, 07 april - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu

Reisdag Chefchaouen naar Tanger Med, 07 april

Door: herman

Blijf op de hoogte en volg herman & mieke

13 April 2014 | Spanje, Barcelona

We staan om 06.00 uur op en we vertrekken zo snel mogelijk. Het is donker. Marokkanen zijn al wakker. Mannen lopen in het donker langs de wegen. Mannen in lange gewaden en met puntmutsen. Voorspoedige reis over wegen met grote gaten in het wegdek. In Tanger Med weer bureaucratie. Kastje en muurtje. Stempeltjes, kaartjes afscheuren e.d. Dan de boot op, nadat de camper door de scan is gegaan en nadat we Brandy inkopen voor 2,40 Euro per fles.
En wie ziet een dolfijn in de straat van Gibraltar. Ik dus.
We komen weer terug in ons Europa en rijden naar onze vertrouwde camping in Tarife.
Daar hebben we ons laatste happy hour met drankjes, hapjes en een stuk pizza.
HET WAS MEER DAN GEWELDIG.