Zaterdag 12 april, Peniscala - Vaga (Barcelona) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu Zaterdag 12 april, Peniscala - Vaga (Barcelona) - Reisverslag uit Barcelona, Spanje van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu

Zaterdag 12 april, Peniscala - Vaga (Barcelona)

Door: herman

Blijf op de hoogte en volg herman & mieke

13 April 2014 | Spanje, Barcelona

We verlaten de camping in Peniscola om 09.45 uur.
Ons doel is camping 3 Estrellas. We waren hier al een keer met de camper, dus we weten de kwaliteit. We hebben 217 km gereden. We genieten van het mooie weer. We staan aan het strand en kijken uit over zee. Prachtig. Om de twee minuten landt een vliegtuig. Voordat we gaan slapen, lopen we naar zee, omdat de zee licht. Een prachtig verschijnsel.

Zondag 13 april
We blijven op de camping. We worden wakker van een harde knal. Op het strand is een viswedstrijd gestart. Leuk, maar om 08.00 uur betekent dit voor ons om nog even omdraaien. Vliegtuigen stijgen op om de 1.40 minuut.
We genieten van de zon op het strand.
Om 16.30 uur een bijzonder geluid. De grote Airbus stijgt op. Ik ben te laat met mijn fototoestel. Hij komt over ons heen. Op zijn rode buik lees ik Emirates

• 14 April 2014 - 09:10

Joost Cindy Guusje En Vera:

Pa en Ma,
    Goede reis nog. De eitjes met verf liggen klaar!