Zondag 6 april, verblijfsdag Chefchaouen - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu Zondag 6 april, verblijfsdag Chefchaouen - Reisverslag uit Chefchaouene, Marokko van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu

Zondag 6 april, verblijfsdag Chefchaouen

Door: herman

Blijf op de hoogte en volg herman & mieke

06 April 2014 | Marokko, Chefchaouene

Vadaag doen we het rustig aan. We blijven in Chefchaoun, ook de blauwe stad genaamd.
Vanaf de berg lopen we 's-morgen over een pad naar het centrum. We drinken er koffie en doen wat inkopen. 's-Middags rust. Vanavond afscheidsdiner in het hotel. Morgen naar Tanger voor de overtocht naar Tarifa.
ALLES GOED!

• 10 April 2014 - 14:05

Paulette:

Ha die Mieke en Herman,

Leuk hoor die foto's! Kamelen ( met ring in neus), aapje, markten, zandstorm, moskee, potten bakken, oud takkenwijf, kinderen en natuurlijk heel veel Marokkanen. Ziet er erg gezellig uit. Jullie vermaken je wel zie ik. Heel veel plezier nog samen en tot snel.

Groetjes voor jullie van ons. XXX

• 10 April 2014 - 22:20

Lies Van Aarle:

hallo mieke en herman

wij zijn gisteren thuisgekomen van Grand Canaria. Mooie vakantie gehad.
    Daar waren gelukkig geen stenengooiers.
    Voor we weggingen hebben we geprobeerd op jullie site te komen, was een paar keer niet gelukt,maar nu dus wel zoals je ziet.
    Toen we thuiskwamen lag er een rouwkaart binnen, op 3 april is tante Dina overleden, vanavond zijn we afscheid gaan nemen en morgen is de crematie.Ik heb vandaag nog bloemen geregeld van ons allemaal, ik neem aan dat dat ok.is.

We hopen, dat jullie terugreis verder goed verloopt en dat jullie nog lekker genieten.
    groetjes en tot ziens
    toon en lies