Verblijfsdag zondag 30 maart camping Haven La Chan - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu Verblijfsdag zondag 30 maart camping Haven La Chan - Reisverslag uit Merzouga, Marokko van herman & mieke zanten - WaarBenJij.nu

Verblijfsdag zondag 30 maart camping Haven La Chan

Door: herman

Blijf op de hoogte en volg herman & mieke

30 Maart 2014 | Marokko, Merzouga

Vandaag is het rustdag. Heeeerlijk! Het programma bevat voor de liefhebbers een tochtje op een kameel. Wij zijn geen liefhebbers. Om 17.00 uur kunnen we zien hoe twee schapen worden gehangen in een oven om te worden gegaard en we worden vanavond verwacht in het restaurant voor het diner met authentieke muziek, uitgevoerd door Afrikanen uit Senegal en Mali. We bellen Joost, die vandag 37 jaar is geworden.
Nadat we eerst een toast hebben uitgebracht op onze Joost, brengen de dag luierend door in het zonnetje, We ontstoffen de camper aan de binnenkant, zo veel als mogelijk. Mieke doet een wasje. Ik maak de luchtaanzuigpijp van de moter schoon, de ruitenwissers en de rubbers van de ramen. Ik maak een foto van een bijeneter, die zich bijna te pletter vloog tegen een camper.
Ik schrijf een verhaaltje, upload wat foto's en ik verhelp een elektische storing. Mieke verft haar haar, geholpen door Johan. Het is hier goed om uit te houden. Marokko is een bijzonder land.